resfeber


Hallå!
jag är helt galen!!!
Jag vill åka NU NU NU!

har precis packat klart allt och känner mig mer än redo.
nu ska jag bara duscha och sen hoppa rakt ner i sängen!
Imorgon ringer mobilen klockan 08:00! Och då ska jag vara på topp!
känns nästan lite som innan julafton... haha!

Annars har jag varit på kungsmässan hela dagen med Malin& Micke, vi lyckades hitta en del grejer.
Sen åkte jag hem till ida och myste lite med henne, sen tog vi bussen till mig och solade.
sen har jag bara packat heeeeela kvällen och självklart kollat på melodifestivalen!

nej, nu måste jag nog faktiskt slita mig och göra klart det sista!
puss på er!


Kommentarer
Postat av: amanda

HAHAHAHAA, Bilden är bäst!!

2010-03-14 @ 10:22:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0