måste måste måste stäääääda

nu är jag hemkommen från jobbet och allt känns bra. Ibland önskar jag att jag bara kunde ligga i min säng och blunda och önska att någon städa mitt rum och sen när jag öppnade ögonen så var det rent och fint, men tydligen så fungerar det inte så.. ganska dåligt ändå!
Så nu måste jag städa mitt rum!

dagens händelse: jag gick helt oskyldigt till jobbet och lyssnade på musik och pratade i telefon. När jag kommer fram så får jag för mig att jag ska kolla på mina vantar..
då inser jag att jag bara har en vante kvar!!
men jag hinner inte leta utan går argt därifrån.
När jag sen gick hem från jobbet så tänkte jag att jag skulle leta efter den.
och jag hittade den....
mitt på vägen, överkörd av ett okänt antal bilar, blöt, smutsig, stenhård!
jag skrattade åt den och gick vidare!
jag får väl hugga av mig den ena handen eller köpa nya vantar, vi får väl se!

nu städar jag!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0