kan jag sova?

när jag som mest vill så kan jag ju inte sova.
Känner mig som en 5 åring dagen innan julafton, men jag menar egentligen...hur mycket kan man längta?
Om jag inte slutar snart så kommer jag ha så höga förväntningar att jag med all säkerhet kommer bli besviken när vi kommer dit.

jag hoppas verkligen att de "trådlösa bredbandet" som finns i stugan fungerar! jag tar ju självklart med datorn upp så jag kan leka "storbloggare som har något vettigt att skriva om" varje dag :)

nej men om jag verkligen verkligen skulle försöka sova?
ingen john blund i syne här inte...

godnatt folks!

uppdatering:
slänger in en bild från idag.
så här sexig var jag när jag och ida gick till bussen..

lypsyl i högsta hugg, och JA, jag släpar högerbenet efter mig.. det är lite lamt!
det är fult att skratta och peka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0