hemmafruar och fotbollsträning på is

yes, jag överlevde träningen även denna gången. Vi hade grusträning för första gången idag, eller det var tänk så iallafall bara det att hela planen var full av is och snö så det blev inte så mycket fotboll.
Men lite löpning och några situps senare så sitter jag här i min säng och lyssnar på "man ska ha husvagn"!!!
men så är jag ju ganska mobbad också, haha!

Desperate housewives hade säsongspremiär idag, det har väl ingen missat?
Somvanligt var det bra :) längtar redan tills nästa vecka!

imorgon är det 8 bussen!! som gäller, raka vägen till gymmet med Ida!
sen drar vi vidare till ikea och glider ;)
så om mitt morgonhumör tar över imorgon bitti så hörs vi när jag kommit hem igen!
dax för sängen!
godnattpuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0