dag 3 - bowling

Är helt slut!
Ligger i sängen och vet knappt vad som är upp och ner. Har sysselsatt mig den senaste halvtimman med att tracka Kajsa och kastat gröna gelegrodor på henne!
Men mogen som jag är så slutade jag när det var som bäst...

Vi har ätit världens godaste mat ikväll, Ove fixade!
Nu tjatar barro om att vi ska kolla på film och malin gör konstiga miner, jag tror jag får ta tag i saker och ting!

men först lite bilder från bowlingen!
(tyvär blev det ingen simning)

matchar självklart klotet med tunikan

kajsa har en egen stil

barro har tekniken

micke vilade en stund

tuffa tider

mamma står för dagens "nice ass"

tack för mig!
puss


Kommentarer
Postat av: amanda

HAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH

2010-03-18 @ 18:34:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0