dag 2

Ännu en dag har gått och vi lever fortfarande.
Det har varit strålande sol hela dagen och förhoppningsvis så har jag fått lite bränna.
Nu har även träningsvärken och andra krämpor gjort entré! Min knän vill inte vara med längre och det har dom sagt klart och tydligt, men dom får tyvär följa med imon också.
Men lite jäger i backen ska nog lösa det ;)
Lyckades att göra en "rövslide" idag med, fast i grön backe! inte okej!!!!
Haha!
Nu kollar jag på desperate housewives! Det går inte att missa bara för att man inte är hemma..

lite bilder från dag nr 2

solar lite i backen

vi är gänget som hänger!

barro var på G

malin med

jag försöker förgylla min tillvaro

nu ska vi fortsätta klaga över våra ömma kroppar och dumt nog åka upp i backen imon igen!
och amanda, jag missar matchen i helgen! LYCKA TILL, jag hejar härifrån!! :)

puss


Kommentarer
Postat av: amanda

Fan va du göttar dig! Götta lite åt mig med!

2010-03-17 @ 09:38:01
Postat av: Emma

Va fin du är Linnea! :) Ser ut att ha det riktigt skönt. Hälsa min släkting

2010-03-19 @ 14:47:45
URL: http://emadahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0