återkomsten


Godmorgon!
Idag är det snöstorm här. Det är helt otroligt, man ser knappt handen framför sig...
Men vilken tur att vi  åker hem strax då!
Vi har packat hela morgonen och nu så är vi snart redo. Det kommer bli en låååååååång dag!

Internet var helt knäppt igår så det blev inga bilder eller någonting...
Men jag hinner inte med det nu utan jag får ta det när jag kommer hem igen.
Igår var vi i backarna HELA dagen, sen lite afterski, lite jacuzzi och lite bastu.
Sista dagen måste man ju göra allt! :)

Nu ska jag sätta mig på min väska så att någon kan försöka stänga den, varför får det aldrig plats när man åker hem?

Puss på er!
hoppas innerligt att ni har fixat bort snön hemma....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0