afterski

Hallå!
Det regnar och är +3 ute så vi känner inte riktigt för att åka skidor idag. Det skulle bli bättre imon så det får vi verkligen hoppas eftersom det är sista dagen...
Ligger i min säng nu och värmer mig, det är så jävla kallt i stugan.. tycker jag iallafall!
Laddar över lite bilder ifrån igår kväll.
Vi testade afterskin i Stöten, eller det var väl kanske inte afterski det var en bar med lite folk, typ 40+!!
Med inställningen "Det blir vad man gör det till" gick vi in och hade faktiskt ganska roligt :)


likör 43 med mjölk ;)

"inga snowboardkillar??" barro var chockad!

Marcus bjöd på tequilla!

tyvär var jag nog sämst på att ta kort igår, så det blir dom här som ni får tillgång till!
ska snart ladda upp korten från dagens skoter äventyr :)

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0