Tack!

Vill bara säga tack för en otroligt rolig kväll igår! hade verkligen jättetrevligt, så det måste vi göra om.
Ceasarsallad på karma, några drinkar på jamas och sen sex and the city 2, tummen upp!

Tyckte förövrigt att filmen var as bra! Förstår inte hur den kan ha fått så dålig kritik?! Tyckte inte alls att den kändes lång och jag skrattade verkligen mycket, helt klart 5/5!
Ni som inte har sett den, se den!!



Idag har jag varit ganska hurtig måste jag säga. Tog halv 8 bussen in till kungsbacka för lite spinning + core. Sen åkte jag hem till Ida, solade och snackade strunt. Sen åkte jag till jobbet.
Nu kollar jag på sex and the city- på tv..
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0