pausar


Morsning korsning!
Har slititgt som ett djur idag. Först jobba 7- 13.30, 14.00 började fotbollsträningen och nu håller jag på att packa för att kunna åka till pappa.
Jag tyckte att en paus var välförtjänt!

Jag har även börjat undra om jag inte bara ska ta alla mina saker och kasta dom i soptunnan och börja om på nytt, fy fan vad mycket saker och hälften är bara skit!
Tar ju hur lång tid som helst att få med allt...

Sen, när jag kommer till pappa så kan jag inte komma ut på internet för jag har antagligen virus på min dator. Så min pappa lovade att fixa det.. tar säkert några timmar om jag känner honom rätt, allt måste ju vara perfekt!
Får väl se om det blir någon mer bloggning, annars blir det en annan dag!

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0