lång och effektiv


Hallå och godkväll!
Ännu en dag har gått och det känns som om den var 2 sekunder fast ändå 100 år, förklara det någon?
Har iallafall tillbringat några timmar på IKEA med min man och hans mamma. Niclas skulle köpa ny säng..
Fick med mig en söt filt hem, kan ju visa det när mitt rum är redo att visas upp för världen igen.

Sen när vi kom hem la vi oss och sov i den gamla sängen som ett farväl, sen var det raka vägen till samlingen!
Spelade match mot Onsala, 4-4 blev det. En pinne till oss var ändå bra!
Nu är jag helt död och känner inte alls för att jobba 12-21 imon, men men...
Ska hem och inviga Niclas säng nu, fri tolkning...

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0