klagan

Jag gillar inte att klaga eller gnälla. Har alltid tyckt att det är jobbigt när andra gör det och jag orkar verkligen inte lyssna på sånt, så därför gillar jag inte att göra det själv, men nu är det fan dax att klaga, BIG TIME!

Det har varit den värsta natten i mitt liv, jag har inte kunnat sova en timma i sträck. Hostat så mycket att jag fick gå upp på toa och spotta blod, och nu är min röst borta!
Min hals gör så ont att jag vrider mig varje gång jag måste svälja, äta lär jag ju inte göra iallafall.
Som grädden på moset är min näsa helt förlamad och febern står högt i skyarna.
Nu kan det nog fan inte bli värre!

jag går och dör,
over and out!


Kommentarer
Postat av: Jonas

Men hey, det set positivt...det kan nog fan inte bli värre och du kan fortfarande använda fingrarna till bloggen =).....

2010-06-29 @ 12:31:51
URL: http://www.fixatilldig.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0