kaos


godkväll vänner!
Sitter här nyduschad och helt slut. Har ju jobbat, inte för att det var jättejobbigt men man blir bara så trött.
Ännu tröttare blir jag när jag ser mitt rum. Tror minsann att om ett rum kan få kräksjukan så har mitt fått det, big time! Det är så stökigt att en hemlös skulle rynka på näsan åt det...
Skräp, tidningar, smycken, väskor och kläderkläderkläder! Garderobsdörrarna står öppna och bara spyr!
Min mamma kommer inte ens in längre, hon går bara förbi och skakar på huvudet. Hon säger inget, bara ignorerar men jag vet vad hon tänker!

Nu är det shoppingförbud och städtvång här hos mig, med början imorgon!
Here we go! pepp pepp!

Ska snart åka hem till niclas, men först ska jag packa lite... vilket innebär ett jävla letande!
en gång för längelänge sen var jag en ordningsam människa, vet inte vad jag kallar det längre...


puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0