jobb, powerwalk, svettigt!

Heeej på er!
Hur har ni det idag?

jag har jobbar hela dagen, slutade halv fem. Sen cyklade jag friskt hem i ösregn och kände mig allmänt blöt.
Sen blev det helt plötsligt fint väder och då bestämde jag och Amanda oss för att vi skulle ta en powerwalk.
I över en timma gick vi, och Amanda hade med sin söta hund Mio.
Nu ska jag dricka några liter vatten för att sen springa på toa 10000 gånger, sen ska jag träffa min lover!

Amanda och Mio


Mio hittade den minsta pinnen!

ps! dödade precis en liten fluga omedvetet genom att trycka på caps lock knappen, den satt visst där utan att se mina fingrar komma farande, ond bråd död!

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0