jag cyklar runt i världen

Kom precis ut från duschen. Ska klä på mig det mysigaste jag har och cykla den långa vägen till min pojkvän.
Okej, det tar 5 minuter men ändå!

Idag har jag bara tagit det lugnt, lyckades möblera om i Niclas rum och sen kollade jag på tennisfinalen.
Glömde helt enkelt bort att fira Sveriges nationaldag! Men jag får kompensera genom att fira den hela veckan istället.. Hur rasistiskt det nu blir? Så tänker jag iallafall fira det ordentligt!!

Imorgon jobbar jag hela dagen, ska även försöka mig på att åka till pappa. om jag orkar packa....


Här är "gårdagens" before grillkväll

Shorts - MQ
linne- gina
tröja- vero moda
+ converse

tandbortsen är från colgate, mycket bra!

Godnatt!
see ya tomorrawaah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0