hit or fit



jaha, då var det en ny dag och jag ska till jobbet om ungefär en timme.
Hur tränad eller otränad jag än må vara så har jag typ sträckt mig på baksidan låret från den häftiga powerwalken igår, helt sjukt ont har jag!
kan bli intressant med tanke på att vi har match imon...

mitt efterlängtade packet från asos har kommit nu iallafall. Jag har provat och förstår verkligen inte varför jag köper så tajta kläder när jag vet att jag ser ut som en korv i dom! Bilden när modellen har dom på sig är alltid så fin men sen hemma i min spegel, ja där är det allt annat än fint!
Men jag får se det som att om jag "fittar" till mig lite så kan jag nog ha dom, de hänger och väntar på mig!
bilder kommer!

nu ska jag städa lite, äta och sen cykla till jobbet!
puss


Kommentarer
Postat av: amanda

HAHAHAHAHAHAHAHAHA, DU BORDE FITTA TILL DIG

2010-06-08 @ 15:07:21
URL: http://amandamaries.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0