dödssjuk


Godmorgon!
Asså helt seriöst så vet jag inte vad som hände med mig. Igår när jag jobbade kände jag mig lite hängig och konstig. Min kommentar var "Nu blir jag säkert sjuk".. och vad händer?
Sent igårkväll fick jag jätteont i halsen, rösten försvann, blev tät i näsan och hostade som aldrig förr.
Natten var förjävlig, jag vaknade och svettades, vaknade igen och frös.. hostade så jag höll på att kräkas och nu har jag feber så det skriker om det!
Jag tror fan att jag är sjuk!

Så jag antar att jag får ligga här i sängen hela dagen och titta på life of ryan..
vet inte om det är så bra att sola när man har feber?

Puss


Kommentarer
Postat av: Jonas

Jo fan, bara sola på... =)....krya på dig iallafall.

2010-06-28 @ 13:16:18
URL: http://www.fixatilldig.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0