vad sommaren har att bjuda på

Godmorgon godmorgon!
sitter här och väntar på att niclas och min mobil ska vakna till liv, man kan säga att båda är urladdade sen igår...
jag därimot är faktiskt pigg, ett litet problem bara.. jag har nackspärr!
Antingen från den vilda dansen igår, eller så har jag legat snett som satan.. skit samma! Ont har jag och lite stel är jag med.

Igår hände det en del,
Först var jag och niclas i Varberg hos hans farmor, vi skulle ta bilder på hennes bil som hon ska sälja.
Sen började jag jobba och jobbade hela kvällen.
Sen fick jag ett infall av att jag var tvungen att åka till Åsa- kalaset! fast att jag hade bestämt att gå idag..
Men vi åkte dit hela högen och hade det roligt. Jag och Amanda fick dansat av oss, skrattat och sen cyklade vi hem..

vi får se vad den här dagen bjuder på, mer än nackspärr! Haha!
puss



på uppdrag i varberg


veckans kändis!
Ullareds- Morgan, på åsa kalaset.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0