under en filt i paris



Hola amigos!
Är hemma hos nicke nyfiken och slappar.
Har egentligen inte gjort något vettigt alls idag, känner mig faktiskt lite bättre. Pencilinet har väl börjat jobba!
Vi var en sväng nere på stranden och åt glass och niclas fick badat. Jag satt på stenarna som vilken mamma som helst och vakade över honom, haha!
Sen tog vi faktiskt tag i våran resa till Italien. Så nu blir det 10 dagar där. Först 7 dagar i Lamezia och sen 3 dagar i Rom, lovelovelove!
Nu väntar jag bara på att niclas ska komma hem igen, han är på stranden och badar igen! fast den här gången orkade jag inte följa med, är inte riktigt med i svängarna än..

föressten, åt en hel pizza förut och ändå så blev jag inte dödsmätt, jag fattar ingenting?! det har aldrig hänt förr...

love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0