try to keep it in line


skit jag tänker på när jag har för lite att göra


Hallå!
Sitter här och funderar på hur många sångtexter man egentligen kan. Man hör jag så sjukt mycket låtar och det är ju nästan så att man kan alla texter, men inte allt. Men ändå så du kan sjunga med! Men hur många är det egentligen? Och hur många av dom är det som man kan helt utantill? För mig som är helt oduglig när det gäller musik och framför allt att sjunga så för allas bästa borde jag egentligen inte kunna någon text alls, helst!
Men det kan jag ju, dom är inte många. Kan nog räkna dom på fingrarna. Men ändå, varför kan jag dom?

Nu ska jag sluta fundera och sjunga lite, eller ja.. sjunga det jag kan och hitta på resten med några engelska ord som inte finns, exakt som när man var liten.

tack och adjö!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0