i'm not smart, i'm just loooosing it

Ah men tjena!
Har ni också gjort samma misstag som jag gör ungefär varje gång jag går in på Konsum.
Jag köper min lunch och tänker "nu ska jag vara nyttig". Så passerar jag godiset på vägen till kassan och kan inte motstå en liten bit. Men känner genast skuld och måste kompensera det jag precis gjort. Så när jag står i kön till kassan så läser jag alla skvallertidningar och där är den.."hälsotidningen!!" Den tar jag, så kan jag ju iallafall läsa om nyttiga saker nu när jag handlat godis.
En stund senare sitter jag och läser i min tidning om allt som är bra och dåligt för kroppen och hur man får den perfekta kroppen! och får självklart världens jävla ap- ångest över det jag precis åt..
och allt är mitt eget fel!!
köp inte godiset om du mår dåligt av det, och köp framförallt ingen jävla hälsotidning och läs den samtidigt som du proppar i dig, linnea för faaan!

Är jag ensam eller är det någon mer som är såhär dum?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0