emergency



Hallå alla glada människor som varit ute i solen idag!
För det har jag inte varit!
Men vart har du varit då?

Jo, jag har suttit 5 timmar inne på akuten i kungsbacka.
Inte nog med att det tog ungefär 5 minuter för läkaren att tala om för mig att jag hade bihålsinflammation och gav mig lite pencilin.. så fick jag vänta yttligare nästan 2 timmar utanför sjukhuset för min mamma hade åkt iväg och köpt tält (????) i möndal, och då till allas lycka så är det tre bilar som krockar på motorvägen så mamma får stå i kö!!! Men nu till det bästa, min mobil var död så jag kunde inte ringa någonstans!
Så där satt jag och tyckte att jag var väldigt ensam, och funderade ett bra tag på alla olika saker som skulle kunna ha hänt mamma!

Fy fan för den här dagen!
Nu ska jag knapra piller och äta snor,
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0