work for life

Söndag idag, hade egentligen ingen aning om vad det var för dag jag har tappat det lite.
Brukar bli så när man jobbar helg tycker jag.
Jag har iallafall jobbat idag. 7-17!
Det var lugnt och skönt, fast jag sov bara 4 timmar inatt så jag var sjukt trött ett tag och var nära att somna i en stol, haha!

Men nu är jag hemma och har kollat på bandyfinalen! Skönt att sverige vann :)
Ska bara ligga i min säng hela kvällen och roa mig.

vad hittar ni på?
 
kom även på att vi hade fotbollsträning idag men den kunde jag ju ändå inte gå på, men jag hade helt glömt bort det, suck..

tid för underhållning!
seeyou!


inga kommentarer
på den bilden :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0