veckan första dag

idag har jag varit i kungsbacka heeela dagen.
Tog halv tio bussen imorse eftersom jag skulle ha körlektion, som förövrigt gick superbra!
Sen träffade jag Matilda & lilla Agnes för en liten lunch. Sen kom Kim in och vi tog en snabb sväng på kungsmässan och sen gick vi och fikade på Karma. Verkligen mysigt!
Sen var det dax för mig att gå på teorilektion klockan fem. Fordon, verkligen as tråkigt!
Pappa hämtade mig halv sju och sen åkte vi hem, så jag har verkligen varit borta hela dagen. Känns lite jobbigt eftersom mitt rum ser ut som "kom och hjälp"!

Medans jag väntade på Kim hann jag shoppa lite såklart :)


H&M

friis& company

friis & company

H&M


linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0