sovmorgon igen, börjar bli bortskämd!

Börjar jobba klockan 13 idag. Så jag fick sovmorgon även idag men det blir den sista på ett tag så jag passar på att njuta.
Älsklingen ligger i sängen och sover men jag har varit vaken sen tio och orkar verkligen inte ligga kvar längre, jag är hungrig!

Börjar även bli lite nervös inför helgen... det är inomhus fotbollscup då :)
I Dalsjöfors! den börjar på lördag morgon och om vi går vidare så spelar vi även på söndagen. Hoppas Hoppas att det går bra och att vi vinner!

Nu ska jag äta frukost, orkar inte vänta mer!

Hörs efter jobbet!
PUSS


jag & amanda


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAhaha! Den bilden är bäst!



Klart vi vinner! Ingen idé att vara nervös! Det värsta dom kan hända är att vi förlorar ju ;)

2010-01-21 @ 20:48:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0