Söndag = göra absolut ingenting!

Vaknade av mig själv halv 10 idag. Det var skönt att vakna av sig själv och känna sig utvilad för en gång skull.
Vi gick inte vidare igår tyvär, så det blir inget spel idag.
Vi mötte bra lag, och det finns inte så mycket att skylla på.
Men det var iallafall kul :)

Nu ligger jag i sängen och funderar på om jag ska gå upp och äta frukost. Det är slalom på tv så jag fastande här. Inte för att det är jättekul men ibland kan det vara intressant, haha!

Funderar på om jag ska åka hem till mamma idag.
Jag ska egentligen göra det, och dessutom så åker pappa till domenikanska republiken idag så det är nog bäst.
Men jag orkar inte!

Om jag bara hade haft lite mer pengar hade jag flyttat hemifrån :)

seeyoulater
linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0