on my own little mission

 God Morgon folks!
Ännu en solig dag, och det är faktiskt bara minus 3 ute.

Vad ska ni göra idag?
skriv gärna!

Jag ska åka till min pappa, så jag ska packa alla mina saker och städa rummet här hos mamma. Sen stannar jag hos pappa i två veckor, sen åker jag till mamma igen. Det är de jag kallar "sidbyte" för er som inte hänger med ;)

Sen ska jag träna fotboll vid halv fyra. Som tur är så tränar vi fortfarande inne. Men om jag inte minns fel så börjar vi med löpträning ute nästa vecka, hoppas att det hinner bli typ 15 plus innan då, haha!

nej, nu tror jag att dammsugaren ropade på mig!
jag får kila iväg,
trevlig söndag på er!
linnea


Kommentarer
Postat av: Sabina

har inte gjort något speciellt och ska inte göra något speciellt heller :) hoppas du får en trevlig dag!

2010-01-10 @ 15:37:05
URL: http://missmalmberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0