my head sounds like eeecccoooo eeccooo....

har egentligen inget vettigt att skriva. Fast har jag någonsin det? ;)
Sitter i sängen och har precis duschat och ätit middag.
Har ju jobbat ikväll så jag ska nog sova snart.

Imorgon ska jag fixa mitt hår. Både klippning och
färga bort utväxten!
Fast jag har ett litet dilemma, Jag hade tänkt att åka in till kungsbacka och träna på morgonen. Men så känner jag att jag inte riktigt orkar gå upp så tidigt. Så såg jag att samma pass gick på fredagen fast mitt på dagen... Ska jag boka om eller inte? Jag måste ändå in till kungsbacka på fredag...
Äsch vi får se!
vilket i-lands problem!

Sov nu linnea sov!

PUSS



Kommentarer
Postat av: Vartox

Hejsan, kom in till din blog via bloggtrafik. Du kanske vill ha mer kvalitativ trafik till din blogg. Kika in länken nedan

http://www.easyhits4u.com/?ref=vartox



Ha det fint!

Vartox

2010-01-27 @ 23:26:23
URL: http://www.onlinevouchersfree.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0