morning after dark

Precis som igår är jag nu hemma från jobbet. Har precis tagit mig en lång dusch, det är så jobbigt nu på vintern för det är så kallt när man går ur duschen ;) någon som håller med?

Jag insåg precis att jag måste hänga upp de sista kläderna för imorgon kommer städerskan hit. Min pappa försöker tvinga mig att rensa filtret i duschen men jag vägrar verkligen, det kommer ju ligga ett ton hår där!
Ska åka hem till my lover sen, efter hans träning.
Imorgon ska jag på körlektion och teorilektion precis som i måndags, men imorgon tänker jag faktiskt åka hem imellan. Körlektionen börjar redan 08.05!!!! så jag måste ta 07.15 bussen!!! jag oooooorkar iiiiinnteeee!!

nu ska jag gå och gråta över att jag inte kommer kunna träna en enda dag denna veckan, that's life!

en bild jag tog till ett arbete i 3an.


seeyoubabe!


Kommentarer
Postat av: Nena

skit fin bild!! gick du nån media linje?

2010-01-14 @ 01:09:14
URL: http://mondoblog.se/nena

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0