mer snö, jag vill inte!!

Vaknade precis och tittade ut, en jävla snöstorm!
Jag orkar inte med mer snö. Jag hade hoppats på att det skulle smälta bort och att det skulle bli lite varmare.
Men vad kan man förvänta sig när det bara är 27 januari.
Håller någon med när jag säger att det känns som om denna vintern har varit jäääätte seg?

Nog om snön.
Ska strax gå upp till pappa och hämta lite kläder och annat som jag inte har tagit hit än.
Sen ska jag jobba klockan 16.15- 21.15!
Skönt att komma hemifrån ett tag, vi bygger om köket och det ser ut som om någon har spytt ut alla grejer i huset.
Jag diskade min frukosttallrik i tvättstugan precis ;)

nu ska det ut och vandras i snön!

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0