mamma, en tjuv?

Min mamma kom precis in på mitt rum och berättade en synd..
Med glädje i rösten sa hon; - Linnea vet du vad? Jag snattade ofrivilligt på Ica Maxi igår! HAHA!

Saken var den att hon hade lagt en eyeliner som hon ville ha i kundvagnen, sen hade hon gått runt och lagt ner en massa mat och andra grejer så när hon kom till kassan så hade hon helt glömt bort eyelinern. Tills hon kom ut i bilen och packade in alla påsarna, då ligger eyelinern längs med kanten på vagnen.

- Äsch tänkte jag, jag har handlat mat för mer än 3000kr en eyeliner kan de fan bjuda på! det var mammas kommentar. HAHA! gud vad jag skrattade åt henne. För er som inte vet, så är hon Polis ;)


linnea

Kommentarer
Postat av: mersiha

ahh okey skönt och höra :D

2010-01-03 @ 12:47:04
URL: http://merissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0