it's a new life

Jag har sagt det förr och jag kommer säga det igen.
Men jag lovade mig själv att inte ha några nyårslöften eftersom jag inte har någon somhelst självdisiplin..
Men jag bestämde mig för en sak!
Att dom dagarna när jag inte har något att göra, inget jobb eller något annat. Då ska jag faktiskt ta mig in till gymmet!
Den här veckan har det faktiskt lyckats riktigt bra och om man räknar med morgondagens fotbollsträning så har jag tränat 4 gånger den här veckan.
Jag jobbar på disiplinen och tar en vecka i taget, målet är en "hot body" till cypern i maj!!

Tog precis ett ägg, nu ska jag hem till min pappa och kolla hur dom haft det på Gran Canaria.

see you later,
linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0