hemma och vänder

Nu är jag äntligen hemma. Kändes som en evighet att gå från bussen. Jag kollade på termometern och den står på -14, WHAT?!?!
Ska nämligen gå ut igen och ta en powerwalk med Matilda & Amanda snart.
Jag tror att det blir termobyxor och mina nya vinterskor annars kommer jag frysa ihjäl!!

Tränade ju med Amanda innan på sportlife.
Vi körde spinning & core pass, så min mage är helt slut. Men det är ganska gött tycker jag.
Efteråt gick vi till Kungsmässan för Amanda skulle köpa present till sin svärmor, och somvanligt hittade jag lite på rean. bilder kommer senare!

nu ska jag slänga på mig långkalsongerna och alla andra kläder som kanske kan vara varma!
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0