händer det något? nej!...

efter en lååååång men otroligt rolig och trevlig kväll med Barro & Elea (och Martin) så är jag hemma igen.
Det var så kallt och väldigt mörkt igår så vi bestämde oss för att sova hos barro :)
Det var trevligt och jag sov hur bra som helst. Var dock inte jättepigg imorse men jag drömde att jag åkte skriskor hela natten så jag var helt utmattad ;)

nu ligger jag i min säng och äter godis från igår, det godaste!
funderar på vad jag ska göra innan jag åker till jobbet...
har ju redan städat och varit ute och kollat på alla sidor på internet.
Jag kanske ska kolla på alla avsnitt av Paradise Hotel bara för att liksom.. ;)

vad ska ni göra idag?
något roligt?

som sagt jag jobbar 16-21 ikväll
och 7-17 imorgon så jag har haft min helg nu!!

PUSS

där står jag och ser trevlig ut, JAG VILL HA SOMMAR!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0