you had my heart

Klockan är bara halv 10 och jag är helt slut. Ändå har jag legat i sängen sen klockan 5. Men sånna dagar får man ha. Har ju ändå tränat idag så då är det okej.

Imorgon är det jobbet som gäller. Upp och hoppa och var glad! Tur att mamma ska upp samtidigt så jag inte försover mig, finns alltid en risk för det. Denna veckan jobbar jag mån,tis,tors,fre. På onsdag åker jag hem till min kära pappa. Eftersom han kommer hem från domenikanska repubiken på tisdag. Han är säkert helt svart, jag visste att jag skulle solat mer solarium....

och somvanligt är jag godissugen och det blir inte bättre av att jag vet att jag har en godispåse i väskan... gå inte dit, linnea! gå INTE dit!!

Men nu tror jag ändå att jag får ta tag i mig själv och sova. Alla hos mig sover redan, mesar! Inte så kul att vara vaken själv, känns ensamt!!!!!

Godnatt vänner!
Vi ses imorgon!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0