överlevde

Ligger i min säng och kollar på OS.
Har precis duschat och ska snart ta mig ut i köket och äte lite kvällsmat. Har varit på löpträning med fotbollslaget ikväll. Vi sprang på skolgården här i frillesås. Det var j*vligt kallt och väldigt halt, jag ramlade en gång vilket jag hade räknat med!!
Annars gick det bra och det känns alltid superskönt efteråt :)
OS formen börjar närma sig tror jag!

Dagens händelse: När jag skulle duscha så hade vattenledningen fryst, det kom bara varmvatten. Ungefär 50'C! går inte att duscha i!!!
Tillslut fick jag igång det och kunde duscha men det krävdes en del frustration, haha!
När duschen fryser så känns det verkligen som om vi bor på nordpolen, har ju snö upp till fönstret!
Längtar till ännu en promenad till jobbet imon, imorse var det -18!!

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0