Lägger in "Stöten"

Åhh, vad jag längtar till v.11!!
STÖTEN!

Jag tänker på det varje dag och jag ser verkligen fram emot det.
Så jobbigt när jag sitter framför tvn och kollar på OS och ser all snö och det fina vädret, alla skidor och ååhhh! Jag orkar inte vänta längre!
Jag, Barro och Malin kommer somvanligt att ha superkul!!

Köpte en skidjacka häromdagen, en bild kommer snart.
Nu ska jag bara köpa ett par vita termobyxor med hängslen..
skidglasögon
vantar
mössa
underställ
(liftkort + skidhyra!)
detta blir en dyr historia!
men det är det värt :)


vi testade snowboard sist, det är snart 6år sedan tror jag....
jag (vänster), Barro (mitten), Malin (höger)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0