humor

eftersom jag har världens sämsta humor så måste jag bjuda på den här..

Det var en gång en gubbe som hette Bo som brukade cykla över en bro, och varje gång han var på bron sa han Hej jag heter Bo och jag cyklar på en bro
 och så en dag då träffade han en kvinna på den där bron och dom blev kära i varandra och bestämde att dom skulle träffas under bron, för det var mörkt där så dom kunde vara ensamma så ingen såg dom.
 Då dom var under bron så sa kvinnan: jag har mens idag så du måste köra in den där bak, okej sa Bo och körde in den, då skrek Bo: Hej jag heter Bo och jag har sex under en bro då sa kvinnan hej jag heter Kjell, och jag är utklädd ikväll.
HAHAHAHAHAHA!!


ps! ja, Ida! semla nr 2 är nu avklarad ;)
jag äter mig iform just nu!


puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0