godmorgon godmorgon hör fåglar sjunga glatt....

Godmorgon mina vänner!
Är på ett sådär strålande humör idag. Halsen gör ont, näsan är oanvändbar men jag har ingen feber :)
Det är ett framsteg!
Nu blir det antagligen party ikväll för min del också, yey!

Kom att tänka på att detta är första dagen på nästan två veckor som jag kan sova hur länge jag vill utan att behöva ställa klockan och gå upp.
Det var underbart att bara vakna av sig själv utan någon jävla klocka som ringde...
För hur mycket hatar man inte alarmsignalen på mobilen vid det här laget?

Nu ska jag gå upp och äta en god frukost, sen ska jag någon gång under dagen gå hem till pappa och hämta lite kläder. Men det gör jag när jag känner för det!

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0