bjuder till

har så roligt ikväll att jag tror jag måste bjuda på något mer...

Det var 3 Blondiner som satt och skröt vad deras söner skulle bli när dom blev stora.
Den första sa:Min son ska bli Forskare och hitta botemedlet mot aids och få nobelpris! Den andra sa:Min son ska bli Doktor och hjälpa alla som är sjuka och så ska han hitta botemedlet mot cancer
Då sa den tredje:Min son ska bli fotbollsproffs och det är VM-Final han ska komma fri mot målvakten och finta förbi Målvakten och han har helt öppet mål och han skjuter och missar.....
 Då kommer hela svenska klacken skrika (DIN JÄVLA FITTA JAG SKA KNULLA DIN MAMMA!!!!!) Det är då jag kommer inspringandes på plan och skriker DET ÄR JAG SOM ÄR HANS MAMMA!!! DET ÄR JAG SOM ÄR HANS MAMMA!!!


puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0