betongkeps

Fyyyyyy vilken ångest! Hahaha!
Gårkvällen har satt sina spår...men jag har inte haft så kul på länge!
Om jag får gissa så tror jag att det var många som trodde att vi var helt dumma i huvudet. Vi dansade hela kvällen, och då vill jag bara påminna lite snabbt om att vi kan inte dansa!! Men det var så sjukt kul och förhoppningsvis så insåg alla tjejer som försökte dansa "sexigt" att det dom blev slagna av några häffaklumpar som studsade omkring. Haha!

Jacke tog en massa kort och filmade, och jag hoppas att jag får dom av henne.
99,9% av bilderna blir nog dock censur!
men några kanske jag lägger upp när jag inte är vid mina sinnes fulla bruk!

nu ska jag gå och ragga upp någon som kan köpa en pizza till mig,
tack och hej!


Kommentarer
Postat av: amanda

Betongkeps. *HAHAHAHAHA

2010-02-28 @ 13:07:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0