at my lovers house

Är hemma hos Ida nu. Sitter och väntar på att hon ska lägga lucas :)
Sen ska vi gå till shell och hyra film. Jag ska sova här inatt sådär spontant, eftersom jag är ledig imon! Men så kom Ida helt plötsligt på att hon skulle jobba, så jag får väl ligga här själv imonbitti, haha!

Har jobbat hela dagen och känner att det känns vääääldigt skönt att vara ledig imon.
Ska åka till mamma då och sen blir det fotbollsträning på kvällen :)

Nu ska jag bara bestämma mig för om jag ska köpa något onyttigt på shell eller om jag och min självdiciplin ska gå hand i hand därifrån!
det händer ju inte allt för ofta....

puss på er lovers!


bara för att jag är så snygg på denna bilden...


Kommentarer
Postat av: Nena

HAHA shön bild :)

2010-02-24 @ 01:31:48
URL: http://www.mondoblog.se/Nena

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0