Lucia

Det är sex år sedan jag blev Frillesås lucia.. Herregud, Jag är gammal!
Imorgon kommer Kungsbacka Lucia till mitt jobb och ska lussa lite för mina gamlingar, ska bli trevligt!
Igår var jag på julbord på Tjolöholms slott. Mycket god mat och trevligt sällskap i form av farmor, farfar, pappa och tina.
julbordets uppdrag var att pilla bort fisken i Janssons temptation och smaka på allt från bordet med efterrätterna på!  FICK GODKÄNT!

Ikväll var det lussefika hos mormor. resultatet blev proppmätt!
Nu väntar duschen!
over and..
ett litet collage när jag äter pannkakor, så här ser det ut! typ..


Kommentarer
Postat av: Michelle

Du funderar inte pa att tavla mot Man vs food? :D

2010-12-14 @ 23:50:03
URL: http://michelleastergard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0