Gränslösa

Hello allihopa, everybody!
Skickade precis iväg min lillasyster på årest disco, gränslösa!
Ett disco för alla i högstadiet! Jag minns själv när jag gick dit första gången. Det var SÅ COOLT!
Men när jag blev lite äldre så var jag för cool!
Men det var kul så länge det varade, typ två gånger! haha!
Nu är iallafall min lillasyster där för första gången och jag har lockat hennes hår i hundra år nu, så hon ser ut som en stjärna.
Jaja, minnen och åter minnen!

inget gränslösa disco här! Men gränslösa var vi nog ändå.. Jag och Kim i kopenhagen. Kim var lysande den kvällen!

Idag är min plan att soooooova.
Morgan hjälpte mig med rummet så nu är det fint igen.. thanks!
Men jag är helt slut och tänkte faktiskt lägga mig senast nio.
Tänkte vakna imon och vara frisk nämligen!

wish me luck!
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0