wait for it... crazy news!



Jag ber alla om ursäkt för den gräsliga uppdateringen, men jag tänker inte skylla på att jag inte haft tid. Jag skyller på att jag inte är en kändisbloggare och måste inte uppdatera tio gånger om dagen för att få pengar.
Fast om jag gjorde det kanske jag hade blivit det?...

Igår spelade jag och mitt proffslag fotbollsmatch. Vi vann med 3-0!!
SÅ JÄVLA GÖTT!
Vi var verkligen skitbra, och jag menar det!

Idag har jag haft körlektion och imorgon ska jag jobba.
Livet rullar på och snart är jag 100..
Haha! nej, vad deppigt! fast det är bara 80 år kvar...

och för er som inte redan vet,
nu förtiden lever jag singelliv!
Carrie, släng dig i väggen!

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0