seger



Godkväll!
Sitter i min säng och smälter maten jag precis tryckt i mig.
Har huvudvärk och är helt slut, men det är det fan värt!
För vi vann våran match idag! YEY!
5-0 till oss, inte illa!
Så all träningsvärk jag kommer få kommer jag med glädje ta mig igenom.
Åt även upp all min Ben& Jerry glass innan, ca 1100 kcal... Men det var jag värd och vem fan bryr sig egentligen?!

Nu drar jag mig tillbaka och hoppas på att Amanda inte dricker för mycket ikväll, annars kanske vi åker och shoppar imorgon...

puss och godnatt!


Kommentarer
Postat av: Louise

Åh jag saknar också att spel, det va tider det!:)

2010-08-15 @ 12:39:35
URL: http://louisebergochdalbana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0