kungsbacka häng

Hello!
Idag har jag varit i kungsbacka hela dagen. Har träffat mina favorit vänner och fikat, shoppat och tränat.
Köpte lite nya grejer men jag känner att jag inte riktigt är redo för höstkläder.. fast inte heller sommar! Jag vet inte riktigt hur jag känner men någonstans så lockar nog en stor mysig halsduk och en tjock jacka...

Imorgon ska jag jobba hela dagen, sen träning och efter det ska jag antagligen hem till mamma. Kajsa har ju kommit hem så hon behöver lite omsorg. Lillen börjar ju sjätteklass imorgon så hon kan behöva en snabbkurs om högstadiet.. jag ska lära henne allt jag kan!



Nu ska jag måla naglarna med mitt senaste, nyinköpta för idag nagellack!
puss allihopa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0