fredag den trettonde

Hemska tanke!
Men man ska inte tänka på att det är en otursdag, för då blir det så.
Fast det är klart, händer det något så kan man ju alltid skylla på det..
Jag har iallafall utmanat dagen och gick till amanda på salongen, hon klippte och färgade mitt hår.
Allt gick bra och det blev jättebra, tillslut! Hahaha!
för några minuter hade jag lila hår, då menar jag verkligen lila!
Men det var faktiskt ganska snyggt, så då vet jag ju att det är en färg jag passar i, haha!
Nu var det inte hela håret men ändå ganska mycket.
Vi skyller allt på dagens datum och går vidare..
vi tog kort med amandas kamera så jag visar bilder senare!

Nu är jag återställd och snygg som vanligt, ehh..
Tack amanda!
"jag älskar mitt hår!!"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0