fredagsmys

nuuuuuuu äääääärrr deeeeeet freeeeeedagsss myyyys!

sitter och kollar på Talang, vet egentligen inte vad jag tycker om det men det är kul att kolla på allt som folk kommer på och tycker att dom är bra. Finns så sjukt mycket skit och mycket av det har inte alls med talang att göra, men men det är väl "bra tv".


Jag ska jobba hela helgen så därför blir det bara fredagsmys hos mig ikväll.
Imorgon blir en hektisk dag,
först jobba 7-8.30 sen raka vägen hem för jag har fotbollsmatch, samling 10.15. Matchen börjar 12.00 i varberg.
efter matchen är det tillbaka till jobbet klockan 17.00-21.00!
Haha! förstår om det är rörigt, fattar knappt själv men det löser sig nog.

nu börjar snart det nya programmet "modern family", det verkar vara ett program för mig. Reklamen får mig att skratta!

puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0