en underbar dag i solen


Hur skönt väder är det inte idag? kanske inte i vinden men hittar man ett ställe med lä så blir det riktigt trevligt.
har suttit hemma hos farmor & farfar hela dagen och fikat och pratat. Det var verkligen skönt!
Farmor har peppat mig och nu har hon lovat att hon ska hjälpa mig med teorin till körkortet, hon skulle ta fram piskan, haha!

som ni kanske förstår och som jag sagt innan så är jag ledig idag och imorgon!
herregud vad man uppskattar ledighet när man jobbar...
sitter hos pappa nu och mina j*vla väskor står somvanligt ouppackade och det suger!
men jag får ta tag i de nu,
det blir ingen träning för mig idag heller, mina benhinnor skriker och min rygg känns som en planka.
jag hoppas bara att jag kan lösa det med jobbet så jag kan vara med på matchen i helgen...

nu ska jag äta pannbiff och potatismos :)
puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0